روش ساخت تنباکو میوه ای
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

استفاده از دخانیات مانند سیگار و قلیان این روزها بیشتر از هر زمان دیگری در بین سنین مختلف مشاهده می شود که همه به طور قطع از مضرات آن نیز باخبر هستند. اما مسئله ای که بیشتر از آن آزاردهنده است این است که راه اندازی خط تولید تنباکو متوقت شود دیگر چنین مشکلاتی به وجود نخواهد آمد. 

از جمله مهمترین مضرات تنباکو می توان به بروز انواع سرطان ها که شایع ترین آنها سرطان ریه می باشد اشاره کرد که این نوع سرطان ممکن است علائم خود را در پیری به فرد نشان دهد و بسیاری از جوانان به همین موضوع نیز بی اطلاع هستند.

در گذشته مردم بر اثر نداشتن اطلاعات کافی گمان می کردند که استفاده از تنباکو برای بدن مفید می باشد اما رفته رفته با بروز برخی بیماری ها و نتایج آزمایشات مشخص شد که دلایل آن استفاده از تنباکو بوده است. 

چندین سالی است که قلیان های میوه ای خواهان زیادی پیدا کرده اند و به اشتباه تصور میکنند آنها عوارض کمتری دارند. اما بهتر است بدانید که روش ساخت تنباکو میوه ای فقط افزودن طعم دهنده های مختلف است که شما تصور می کنید استفاده از عصاره میوه ها می باشد و ضرر کمتری نیز برای بدن خواهد داشت.

از جمله مشکلات کاشت تنباکو این است که شما باید آب بسیار زیادی را برای آن در نظر بگیرید و یکی از گیاهانی می باشد که به طور مرتب به آبیاری نیاز دارد.

برای گرفتن مجوز تولید تنباکو باید طرح توجیهی تولید تنباکو حتما ارائه شود تا بتوان خط تولید این کسب و کار راه اندازی شود. 

این طرح توجیهی راجع به بازار مالی و فنی و گردش مالی آن در طول یکسال است که به طور تخمینی محاسبه می شود. 

اما چرا یک فرد سرمایه گذار که قصد دارد به یک کارآفرین موفق تبدیل شود و برای افراد دیگر نیز اشتغال زایی کند باید خط تولیدی راه اندازی کند که می داند برای سلامت افراد خطرناک است؟!

قطعا موضوعی که می تواند شما را وسوسه کرده باشد همین سود بالای تولید تنباکو می باشد که لازم به ذکر است چیزی جزء توهم نمی باشد و چنین خط تولید های آنقدر که تعاریف آنها را شنیده اید سوددهی بالایی ندارند. 

اما اگر می خواهید کسب و کار خود را راه اندازی کنید بهتر است خطوط تولیدی را انتخاب کنید که یکی از نیازهای جامعه باشد به سلامت کسی نیز آسیب وارد نکند. 

شرکت سارگن استون به ارائه بیش از 12 خط تولیدی به شما این فرصت استثنایی را می دهد تا بتوانید در این راه به سود بسیار بالایی برسید. 

از مشاوره های رایگان شرکت سارگن استون استفاده کنید تا بتوانید بهترین خط تولید را برای خود انتخاب کنید. 

www.sargonstone.com





:: بازدید از این مطلب : 967
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: